Powered By Blogger

vineri, 4 februarie 2011

A 2-a sansa nu e un nou inceput



...Un post pe pagina unui site de socializare la ceea ce cineva postase despre rautate...despre intoleranta....persoana respectiva pleda pentru acordarea unei a doua sanse.
De ce nu ?
Uneori poate ca cei care au gresit,merita sa li se acorde o a doua sansa....nu suntem ingeri....suntem imperfecti si supusi greselilor....poate ca asta ne face diferiti de DUMNEZEU,care e perfect ....si poate ca de aceea Dumnezeu ne iubeste pentru imperfectiunile noastre.
In fond si la urma urmei cine e fara de prihana...cine e in stare sa arunce cu piatra.??????????
Deci sa incepem....de gresit greseste fiecare dintre noi( eu mai mult decat toti la un loc,probabil).....e uman sa uiti...divin sa ierti..deci hai sa ne iertam pe noi pentru tot ceea ce ni s-a intamplat in trecut si sa-i iertam si pe ceilalti.....sunt perfect de acord,numai ca ....de data asta.....va trebui sa am grija sa nu ma mai expun....sa nu imi mai deschid sufletul in fata ta,la fel ca inainte .....trebuie sa am grija sa fiu precaut in relatia cu tine....nu-mi poti pretinde sa ma comport cu tine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat..!
A-ti acorda o a 2-a sansa nu inseamna ca e un nou inceput ca am tastat ''delete'' si gata suntem ca noi.....ca relatia noastra e mai buna ca la inceput...te rog da-mi voie sa am rezerve si sa imi iau masurile de ''profilaxie sufleteasca'' necesare.

Cam asa stau lucrurile......cine a tradat odata o va face cu siguranta si a 2-a si a 9-a oara...deci.....atentie !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu