Powered By Blogger

vineri, 25 februarie 2011

Ma inscriu in Organizatia TATA,postarea de pe facebook

Ma inscriu in Organizatia TATA !!!!
by Sorin Stan on Friday, February 25, 2011 at 9:24am
Da ati citit bine,nu eu sunt implicat,sau am Doamne Fereste probleme in casnicia cu Camelia,multumesc Domnului,inca totul este ok.
Va veti intreba de ce totusi vreau sa ma inscriu ?
Pentru ca dimineata,inainte de a pleca la job,am privit pret de cateva secunde,un tata trist....un barbat care a iubit si el si probabil ca inca mai iubeste o femeie....dar mai presus de orice isi iubeste fetita.
Nu,nu sunt misogin,daca as fi fost Bunul Dumnezeu nu mi-ar fi dat 2 fetite minunate.....nu vreau nici sa comentez de ce oamenii se despart....cred ca e civilizat sa pui capat unei relatii care nu mai functioneaza la parametrii normali.
Dar de unde stiti voi mai ''SURORILE MELE '',ca acei copii pe care in marea majoritate a cazurilor nu i-ati facut singure,pentru ca e nevoie si de un spermatozoid sa fecundeze ovulul in treimea superioara a oviductlui(parca asa imi mai amintesc eu de la cursul de Reproductie...ma rog n-oi fi eu vreun mare deshtept,garantez ca nu sunt!)....revin de unde stiti voi ca acel copil are nevoie si poate trai numai cu mama.....ok maternitatea este un sentiment minunat.....nu oricine e capabil sa dea nastere unei vieti.....dar de unde stiti voi ce e mai bine pentru copilul dezorientat care vrea sa stea ''si cu mami si cu tati'''....de ce sunteti atat de radicale si blocati accesul tatalui sa-si vada copilul.
Nu m-am gandit niciodata cum as reactiona daca cineva mi-ar interzice sa o vad pe Minune Mica sau pe SuperScumpica,nici nu sunt prea convins ca se va intampla asta vreodata,dar.....cred ca nu s-ar simti prea confortabil cei care ar avea o asemenea idee nefericita.
Revin la domnul pe care l-am privit de dimineata,parea trist,dar asta e problema dansului.....se pare ca avocatii au un rol hotarator ,asta e trebuie ''sa manance si gura lor o felie de cozonac''.....pe mine ce ma revolta este modul in care cineva indiferent ca e mama sau tata incearca sa se foloseasca de copil / copii in acest razboi al nervilor,copii care mai devreme sau mai tarziu vor claca cu siguranta......de fapt cine stie si cine poate hotara ce e mai bine pentru un copil.....un judecator sau o judecatoare....care au studii juridice.
Feministelor ,incetati sa va mai comporatati ca niste veritabile amazoane de metropola,nu puneti mai presus de interesele voastre meschine,fericire si sanatate mentala si fizica a celor pe care i-ati purtat in pantece timp de 9 luni de zile.....aminti-va cat de greu va fost la nastere.....cine sunteti si mai ales de unde stiti voi ce e mai bine pentru micuti.
Am uneori senzatia ca avem nevoie de ajutor noi ashtia macho'......nu am nimic impotriva emanciparii femeilor si chiar le respect pe cele care au o cariera...daca mai au si o familie e OK,dar nu e treaba mea.
Sunt situatii in care pe noi,pe barbati ar trebui sa ne apere nene cineva.....ca facem uneori alegeri proaste,asta e toti gresim....platim pentru fiecare greseala.....dar sa imi blochezi accesul la a-mi vedea copilul numai pentru ca vrei vila de la Paltinis,yachtul din Ef-Nord de la Copos de acolo din micul port......cateva milioane de euro....ca ''sa te poti ocupa mai bine de cresterea copilului nostru''.....imi cam miroase a shantaj si nu prea sunt deloc incantat cand unealta santajului este un micut lipsit de aparare...nu stie nenea sau tanti judecatorul / judecatoarea ce e mai bine pentru copilul NOSTRU.
Nu avem serviciile de asistenta sociala si de protectia copilului ale nemtilor.....niciodata cineva cu studii juridice oricat de genial ar fi el,nu va sti ce e bine pentru sufletelul traumatizat al copilului meu,greu incercat de faptul ca mama si tata nu se mai iubsec.
Si atunci,mergi fratele meu la D-nul acela Bogdan Dragoi,parca il chema la ORGANIZATIA TATA si cere ajutorul,pentru ca si tu esti om,ce daca esti macho sau mascul alfa,eu cred ca si tu ai sentimente.
Andrei,Irinel,Vasilica,Georgica,Ionut....si care mai sunteti in aceasta nefericita situatie....eu sunt solidar cu voi.

P.S. Injuraturile Doamnelor nu ma vor deranja ,ba mai mult imi vor arata ca s-ar putea ''s-o fi nimerit-o'', desi nu acesta este scopul postarii mele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu