Powered By Blogger

luni, 14 februarie 2011

Vrei sa fii Valentina mea ?

Importam cu frenezie tot ceea ce ne arunca in arena occidentul / orientul / oricine.
Ne emotionam de emotie ori de cate ori e ceva de importat...ieri chiar m-am uitat pentru cateva secunde bune pe una din asa-zisele televiziuni de stiri....cu litere de-o schioapa era scris''dragostea vinde bine''...serios?????
Nu conteaza daca pana pe 14 februarie ai jignit-o pe consoarta / iubita /ibovnica/daca i-ai mai tras si cateva scatoalce???...important e sa iesiti de Sf. Valentin la local....ce conteaza ca nu iti permiti financiar....important e sa fii acolo nene...daca nu-ti scoti tovarasa de viata la local...nu existi...pai ce fel de barbat esti tu???/

Nu vrem sub nici o forma sa adoptam nimic din cultul pentru munca al nemtilor....din tenacitatea si cultul pentru perfectiune al japonezilor....ne multumim sa-i injuram pe ''d'alde .....escu...care din 1990 ne tot duc catre fundul prapastiei'' si sa ii imitam pe ei care au interse comerciale in a promova astfel de sarbatori.
Ceea ce am postat nu este un atac la adresa celor care sarbatoresc valentinul sau valentina,in fond si la urma urmei fiecare e liber sa isi traiasca viata asa cum crede de cuviinta...nu judec pe nimeni.
Maine e o alta zi....ne trezim la realitatea cenusie in care ne zbatem din '90 incoace.... si ne consolam la gandu' ...lsa-o ba sa merge asa...ne-am obisnuit cu ea ''.
Somn usor romanilor si Romanicii.
Am uitat sa te intreb;
Tanti GERMANIA ,vrei sa fii Valentina mea ?????
Eu iti daruiesc sufletul meu de romanash descurcaret...de la tine vreau sa iau tot ceea ce tine de rigoare.de cultul muncii...de tenacitate,de seriozitate....vin in acest mariaj cu clasa politica actuala cu care poti face ce vrei...absolut ce vrei,stiu ca vei gasi cate ceva potrivit pentru fiecare !!!!!
Sper sa-mi raspunzi si mai ales sper sa nu ma lasi sa astept prea mult.
Pa.
Daca as sti cum se scrie in germana ti-as scrie...dar asa.....prefer scrisu' in romaneste...si in romaneste scriu cu greseli....ar fi culmea...sa mai ai pretentia sa-ti fi scris in germana !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu