Powered By Blogger

luni, 3 decembrie 2012

Gânduri........ răzlețe....,

Ziua incepe sa se comprime....e numai o senzatie pe care o percep...timpul de fapt trece la fel....numai ca,YO....inca am o problema in '' a trai Clipa de acum...in mod constient :) )
Aerul are iz de gheata....se apropie...o simt ...o vad....incepe...perioada Sarbatorilor de Iarna.
Incerc sa comut dimineata in drum spre job la radioul din masina...de pe un canal pe altul....aproape toate posturile de radio...se intrec in chinchete de clopotei...semn ca vine Mosu'  !
A trecut si onomastica Adei...(acum incep emotiile tezelor ...si a simularii testelor de evaluare nationala la mate si romana)....ne-am revazut cu cei pe care nu-i mai vazusem de mult...ceilalti care nu vor sa ne vada....sunt liberi sa faca ce vor...YO,le respect liberul arbitru' .
Chestia cu postatul pe blog....sau pe un site de socializare.....ori... altul....este de multe ori interpretata ca un mod de a-ti exiba viata privata in public...am auzit cateva ''opinii''....fiecare e liber sa creada ce vrea....materia cenusie e un dar minunat...nu toti au primit acest dar...''in dar''.....gandirea e un sentiment impovarator de multe ori....de aceea multi nu stiu ce inseamna sa porti aceasta minunata povara...si poate de aceea....mintile odihnite se multumesc sa-i judece pe altii decat sa-si analizeze propriile neputinte.
Se apropie Craciunul...parca aud....macar acum de Craciun sa incercam sa fim mai buni...incercati...zic in sinea mea...poate va iese...si poate incercati mai des...si prin ''fe-martie''.....inainte de Sfintele Pasti.
Ma cred mai destept decat cei din jurul meu?
Eroare profunda....bubuie Pamantul sub mine de multe ori....dar macar incerc sa fiu onest in primul rand cu mine.
Daca ii deranjeaza atitudinea mea?
Poate !
Imi cer iertare....nu o fac in mod deliberat.... au  optiunea...de a ma ignora...sau de a ma trimite,.....unde vor ei...YO...mi-as dori uneori sa ma trimita la antipozi...de exemplu.
Aaaaa....ca ma judeca....la asta se pricep cel mai bine...e mai usor sa vezi paiul din ochiu'  meu decat barna din ochiul tau...prietene / prietena.
Nu mai judecati si nu va mai irositi timpul incercand sa traiti viata mea sau a celor din jur..traiti-va viata pentru care ati fost creati.....descatusati-va...si traiti constienti in prezent...in clipa de acum...lasati-i pe cei din jurul vostru sa isi traiasca propriile povesti....administrati-va propria ograda.....iubiti-va intai pe voi...apoi veti vedea ca o sa fiti iubiti si de cei din jurul vostru ....daca emiteti iubire !!!!!!!!!
Daca nu rezonez cu ei.....incerc sa-i ajut cu ce pot iar apoi....ma retrag pe nesimtite....ceea ce nu inseamna....ca sunt nesimtit !!!!

Si a trecut de-abia o zi din saptamana asta...nu-i nimic ...pana in week-end mai e putin.

Constanta,03 Decembrie 2012 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu