Powered By Blogger

vineri, 28 decembrie 2012

La 2012,cu nostalgie....catre 2013 cu un dram...de speranta,

Asa privesc...o usoara privire peste umar la ceea ce a insemnat,2012 pentru mine si cei dragi mie...un an,cu bune si rele...dar pe care le-am purtat cu eleganta.
Un an al marilor provocari....carora le-am facut fata cu brio...un an....acceptabil.

Ce imi doresc de la 2103???

De la el,ca an,nu imi doresc prea multe.....privesc printre prelatele cu care e acoperit si in interiorul lui....nu gasesc....nu vad ca ar avea prea multe sa imi ofere....e cam carpit in cur....si nu are prea.... multe de oferit.

Va fi probabil un an in care va trebui din nou....iar si iar....sa strang cureaua....sa-mi dramuiesc fiecare mizerabil de banut.....dar asta nu ma va impiedica....sa-mi continuu procesul de transformare.....cu credinta in Cel de Sus si in mine.....cu iubire si un dram de speranta....!!!!

Voi continua,sa citesc mai mult.....sa privesc mai putin la TV....sa citesc mai putin mizeriile din presa si din spatiul virtual....mai putin voi fi prezent chiar si prin spatiul virtual....in mod special  pe sit-urile de socializare.....care colcaie de frustrate si frustrati.

Voi continua sa primesc ceea mi se ofera de sus.....dar asta nu ma impiedica.....sa sper si sa-i trimit Celui de Sus....ca mi-as dori ca in 2013 sa nu mai aiba atata incredere in mine....sa-si mai indrepte increderea si catre altii.....dar asta nu inseamna...ca nu voi primi cu bucurie...tot ceea ce imi va fi dat sa duc !!!!

2012.....mergi cu bine....2013,te astept...cu un dram de speranta !!!


Celor care vor citi aceste simple randuri...si nu numai lor.....le doresc sa aiba parte de un An Nou,2013 petrecut in iubire de aproape si de ei insisi.....in toleranta.....in armonie cu cei din jur si cu natura inconjuratoare....si mai ales.....un an petrecut in credinta.....nu are importanta in ceea ce vor crede...importanta e credinta si iubirea....restul ...sunt iluzii desarte !!!!

LA MULTI ANI , 2013 !!!!

Constanta,28 Decembrie,2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu