Powered By Blogger

marți, 11 decembrie 2012

Lume multă.........,Oameni puțini.....,

,, Ceea ce rămâne în urma ta,NU este ceea ce afișezi în fața oamenilor,ci ceea ce scrii în sufletele...lor.,,!!!!

Recunosc,ani multi am crezut in expresia din titlul cu care mi-am inceput postarea,anume aceea ca traiesc intr-o lume cu ....''lume multa....dar cu oameni putini ''....convins fiind ca aceasta e lumea ,ca sunt inconjurat de putini oameni si ca cei mai multi...cele mai multe dintre cunoscutii / cunoscutele mele,sunt persoane ,nu neaparat rele,sau lipsite de suflet,meschine sau cinice...ci de fiinte care in goana lor nebuna dupa a acumula cat mai mult,nu mai au timp si de o fapta buna,sa ofere un zambet sau o alinare celor care au atata nevoie !
Dupa ani multi de zbucium,am inteles,chiar daca nu in totalitate.....ca de fapt,problema este la mine ...si nu la cei cu care '' ma razboiam''..... in fiecare zi !!!
Lumea care ma inconjoara nu este decat o oglinda in care eu imi transpun,toate angoasele....toate frustrarile..si de ce sa ma tem sa o scriu...toata rautate....nimeni si nimic nu este raspunzator / raspunzatoare pentru propria mea nefericire / fericire.
Am incetat sa mai caut vinovatii din trecut...sau '' de departe'' si sa-mi evaluez trairile comportamentul.....sa-mi cenzurez in primul rand emotiile si mai ales gandurile...gandurile,revin asupra lor(nu eu am descoperit alta ci altii mult mai destepteti decat mine ...) am mai scris-o si sigur o voi mai scrie...sunt energie pura....odata eliberate....ele se intorc la tine...exact asa cum le-ai trimis....in Univers...catre cei din jurul tau.
PreaFericitul TADEI al Serbiei,spunea;
'' Cum ne sunt gandurile,asa ne este si viata .'' si m-am convins ca asa este....ai ganduri bune,viata ta nu poate fi decat buna .
Ii accept pe cei din jur....pentru ca am invatat sa ma accept si sa ma iubesc pe mine,'' SORIN_SORELL_SORINACCIO,care sunt''....imi accept trecutul  pentru ca daca ii permit trecutului sa ma bantuie cu fantasmele lui...nu am pace in prezent...si grija mea permanenta este sa nu dau pacea mea launtrica pentru nimic in aceasta lume,traiesc constient...acum,aici.....in prezent...pentru ca maine este departe si viitorul / trecutul nu sunt decat in inchipuirea mea....nu ma tem si nu ma voi teme de nimic...pentru ca nu am decat ganduri bune.
Celor fata de care am gresit,le cer iertare.... pe cei care incearca sa ma tulbure(nu mai folosesc,ca in trecut,cei care incearca sa-mi faca rau...) incerc sa-i inteleg si sa-i ajut,in masura in care pot si inteleg ca in realitate ca prin felul lor de a fi incearca sa isi strige durerea...lipsa de iubire...ca in strigatul lor....nu fac altceva decat sa ne ceara sa-i iubim si sa-i acceptam neconditionat cu calitatile si defectele lor.
Si daca stam stramb si gandim drept...chiar asa...cine este perfect....cine este fara de pacat ????

Inchei cu un citat drag mie( l-am citit intr-un pps ,pe care l-am primit pe e-mail)....citat pe care l-am avut lipit si eu pe peretele din spatele biroului meu si care suna cam asa;

''E posibil ca oamenii să uite ceea ce le-ai spus,
E posibil ca oamenii să uite ceea ce ai  făcut pentru ei
Însă,NU vor uita NICIODATĂ......felul în care i-ai făcut....să se simtă  '' !!!!!

Sa iubiti,sa fiti iubiti si sa traiti frumos si constient clipa de acum...sau ....cum spunea J.W. GOETHE ;
'' Clipă rămâi,ești atât de frumoasă  !!!!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu